نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گلوگاه برگزار شد
کد خبر: 4150768
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گلوگاه برگزار شد

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گلوگاه به ریاست فرماندار و حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، بخشدار مرکزی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی و برخی از رؤسای ادارات و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نشست  ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گلوگاه

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گلوگاه، امروز، پنجم تیرماه به ریاست فرماندار گلوگاه و با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، بخشدار مرکزی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی، تنی چند از رؤسای ادارات و اعضای این ستاد، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی، فرماندار شهرستان گلوگاه، در این نشست ضمن تأکید بررسی راه‌های رشد ازدواج و جمعیت در سطح شهرستان، گفت: مسئله ازدواج و جوانی جمعیت به عنوان مسائل راهبردی نظام و مسائل اولیه کشور هستند که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز، مکرر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: تسهیل در امر ازدواج از وظایف اجتماعی تمامی مدیران و فعالان حوزه‌های اجتماعی شهرستان است.

داودی ضمن تأکید در برطرف کردن موانع و دعوت از اساتید دانشگاه و جوانان صاحب نظر، تصریح کرد: کارآمدی نظام در امور جوانان باعث رضایتمندی مردم و در نتیجه عدم اثرگذاری رسانه‌های معاند بین آنان خواهد شد.

در ادامه این نشست، اعضای ستاد به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود در راستای اجرای برنامه‌های تسهیل ازدواج و اوقات فراغت در سطح شهرستان پرداختند.

انتهای پیام
captcha